22 Kasım 2011 Salı

Zeytin Kuruyorum

     Bu yıl kurban bayramı için memlekete gittik, tam da zeytin toplama zamanı... Tabi bizimkiler daha çok zeytinyağı için topluyorlar ama ben yemek için de biraz kendime pay ayırdım.
     Siyah zeytini bi kaç yerinden çizip ya da hızlı olsun diye çatalla bi kaç yerinden delip bir bidona doldurdum, içine de bol miktarda kaya tuzu koydum. Bidonu elime geçtikçe çeviriyorum, yukarı aşağı sağa sola, tuz her yerini görsün diye... Şimdilik yarısına kadar acı suyla doldu bile, devamını yaptıkça anlatacağım, arkası yarın yani:)
     Yeşil zeytini de bi kaç yerinden bıçak yardımıyla çizdim ve bir bidonun içine koydum. Bidonu suyla doldurdum ve her gün suyunu değiştiriyorum. Sonuçtan sizi de haberdar edicem;)

yeşil zeytin

siyah zeytin
 















 Bu güzel çiçeği de arkadaşlarımız ev hediyesi olarak getirdi de, çiçekleri çok sevdiğimden paylaşmadan edemedim:) Teşekkürler...:)

guzmania


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder