17 Aralık 2011 Cumartesi

Tavuklu Salata

Merhabalar.. Bu gün de Neslihan Abla'nın tavuklu salatası vardı menüde.. Çok sevgili arkadaşım Gülce misafirimdi.. Kızar mı bilmiyorum ama ailecek bi fotoğraflarını da çektim ve burda paylaşıyorum. Gülce, eşi Osman ve dünyalar tatlısı oğulları, yeğenimiz Mert.. Tabi onları fotoğraftaki gibi apartman merdivenlerinde ağırlamadık:) Çıkarlarken son anda yakaladım, ama dünyanın en tatlı tablosu değil mi, paylaşmadan edemedim:)

Malzemeler:
2 parça tavuk göğsü
2 tane patates
2 tane kırmızı biber
2 tane yeşil biber
Yarım demet dere otu
Zeytinyağı
Limon
Karabiber, tuz

 Hazırlanışı:
Tavukları ve patatesleri ayrı tencerelerde haşlıyoruz. Bunlar soğurken biberlerimizi, dereotumuzu da doğrayıp, karıştırma kabımıza alıyoruz. Soğuyan tavuklarımızı didikliyoruz ve patateslerimizi de büyük parçalar halinde doğruyoruz. Karabiberimizi, zeytinyağımızı ve bol limonumuzu ekleyip malzemelerimizi harmanlıyoruz.
Bu arada bu güzel kaplar da Gülce'nin hediyyesi. Hemen hevesle salatamı bi tanesine koyup salata fotoğraflarını çektim:) Bu arada iş değişikliği sebebiyle yine blogdan biraz uzak kaldım. Gülce bana yeniden güç verdi, hemen bi tarif ekledim..

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder